Oslo

Då var man igång igen , nya äventyr, nya kulturer, nya upplevelser!
 
Då var man i Oslo efter en härlig flyg resa ifrån Köpenhman. Här i Oslo kommer jag att fotografera byggnader,
kultur mm.
 
 
 
 
Tog denna bild på de första byggnaderna jag såg i Oslo!
 
 
 
Fotograferade denna bild, när jag var på Fish and fly. Vet någon vad det är för fisk?
Han som stod i kassa och skulle sälja fisken till mig, sa att det är fish and fly. Nu bär det av till byggnaderna, man kan ju inte vara i Oslo bara för att fotografera fiskar.  
 
Vilken speciell fisk finns i Norge?
 
Jag vill gärna att ni kommer med förslag på resor inom Europa, Asien?
1 Angelnrone:

skriven

Den fisken kallas i Norge för Lusuer! Angelnrone

Svar: Tack så mycket för svar. Jag tänkte att han hade fel i kassan, haha :)
resand.blogg.se

Kommentera här: