Havet

Hej alla glada!
 
Kul att fler har börjat läsa min blogg.
Har precis varit och fiskat, den bästa tiden är på morgonen, var ute redan 06.00. Åkte till Bergen. En sjö med mycket natur runt omkring.
 
 
 
Tog denna bilden på morgon dagen 06.30. 
Vattnet är riktigt klart, men på bilden speglas träden emot vattnet. Det var faktikst folk som var där och badade. Tog ett dopp innan jobbet!
Då bär det vidare igen till nya äventyr, nytt land. Kommer att åka vidare till Nordisk land igen. 
Vilket?
 
 
 
 
 
1 Angelnrone:

skriven

Hääärlig bild! Där skulle jag kunna tänka mig att fiska och meditera och bara njuta mysigt värre! Du ville ha tips om platser i Norge, jag var där för en del år sedan på något som Hardangervidda också väldigt vackert, om du är i närheten så skulle jag varmt rekommendera detta! Kram o ha det gött Angelnrone♥

Svar: Ja det hade varit skönt, man skulle kunna bo där. :)Tack för förslaget, ska kolla upp det.
Men har bara några timmar kvar att vara här, sen bär det vidare igen, lycka till med din blogg! :)
resand.blogg.se

Kommentera här: