Löpning

Hade tänkt mig att springa i bergen när man väl är här.
Har precis köpt nya löparskor, för 1199 svenska kronor. De får man testa och se om man springer snabbare, eller kanske hoppar man fram för det var bra stött dämpare på dem. Då kommer det strax nya uppdateringar på Norge.
Sedan bär det vidare till Finland.
 
Pga av de omega 3  jag nu har tagit i några dagar, har jag känt mig piggare, mer ork och kunnat koncentrera mig bättre. Effekten har varit positiv, har känt ett bra flöde i hela kroppen! Det som också är posivit med denna högkoncentrarde tablett , det är att kapslen inte luktar, varken smakar något heller. 
 
Har ni några bra kost tillskott som ger en positiv effekt för kroppen och hälsan, skriv då gärna? 
 
 
Tog denna vackra bild på skogen nyligen!
1 Angelnrone:

skriven

Tjingeling i lingonskogen!

Kostråd kan jag inte ge dig, men vill du ha massor av energi, så krama ett träd (när du ändå befinner dig ute i skogen) som du tycker känns annorlunda. Eller bara sätt dig ner och luta ryggen mot det en stund, blunda och ta in alla ljud du hör. Jag lovar du får en riktigt energikick!

Lycka till på din resa Kram Angelnrone♥

2 Angelnrone:

skriven

Tjingeling i lingonskogen!

Kostråd kan jag inte ge dig, men vill du ha massor av energi, så krama ett träd (när du ändå befinner dig ute i skogen) som du tycker känns annorlunda. Eller bara sätt dig ner och luta ryggen mot det en stund, blunda och ta in alla ljud du hör. Jag lovar du får en riktigt energikick!

Lycka till på din resa Kram Angelnrone♥

3 Angelnrone:

skriven

Tjingeling i lingonskogen!

Kostråd kan jag inte ge dig, men vill du ha massor av energi, så krama ett träd (när du ändå befinner dig ute i skogen) som du tycker känns annorlunda. Eller bara sätt dig ner och luta ryggen mot det en stund, blunda och ta in alla ljud du hör. Jag lovar du får en riktigt energikick!

Lycka till på din resa Kram Angelnrone♥

Svar: Haha, det ska jag göra. Hoppas på det bästa här!Jag älskar ENERGIKICKAR!
resand.blogg.se

Kommentera här: