Just nu i New York

Just nu är klockan 04.00 och jag påbörjar min första morgon här i New York. Vädret är inte direkt på min sida, men en fullspäckad dag står framför mig.
 
 
Denna bild passade jag på att fotografera under morgonen. Underbar utsikt och ett härligt schema framför mig.
Har du också varit i New York tidigare?
Jag är väldigt intresserad av att få tips och ideér på vad jag kan göra, så tveka inte att kommentera.
 
Nu är det dags för intercontinental breakfast. På återseende!
1 Roland:

skriven

Bor du i New York?
Om du nu gör det, vad jobbar du med?

Svar: Nej, är på resa i New York. Jag är fotograf, så det blir en hel del resor runt om i världen.
Kom gärna med förslag på ställen som finns i USA?
resand.blogg.se

2 Angelnrone:

skriven

Hej igen! Oj vad duktig du är! Man kan inte se sig mätt på bilden! Helt underbara färger o denna vackra spegling i vattnet, jag säger bara wow! Angelnrone Gå gärna in o kika på min andliga sida med bilder, tavlor m.m.

Svar: Haha tackar tackar, för att du gillar bilden!Den är tagen nästan utanför hotellet jag var på.
resand.blogg.se

Kommentera här: