Påväg igen!

Då vaknade man upp i Köpenhamn!
Har hela dagen framför sig, kommer att besöka ett antal platser.
Ge gärna eran förslag på unika platser i Danmark?
 
 
 
Tog denna bilden igår kväll, vid 20 tiden. Vet någon var den är tagen?
Kom gärna med förslag på andra platser inom Europa ni har besökt?
Kommentera, och skicka gärna in förlsag på kost, hälsa och träningsblogg?
 
1 Angelnrone:

skriven

Tjingeling! Åh vilken underbar bild, en massa härliga färger den bilden ger Lycka! Jag älskar också att ta bilder just nu blir det bilder på en vacker himmel o naturbilder. Moln är jag väldigt fashinerad av! Ha en underbar forts dag...mvh Angelnrone

Svar: Tack så mycket!Ja fortsätt att ta bilder och kommentera gärna vidare i min resa. Eller ge förslag på bra kost bloggar?
resand.blogg.se

2 Angelnrone:

skriven

Hihi... glömde skriva att jag tror att bilden är tagen i Nyhavn i Köpenhamn, Angelnrone♥☆

Svar: Vad bra bild, då vet jag det! :)
resand.blogg.se

Kommentera här: